»

Ekonomika a firmy

Čína spúšťa sťahovanie už aj na Slovensko
27.05.2015
Minister financií Peter Kažimír (Smer-SD) tvrdí, že investori zvažujú vstup najmä do väčších podnikov
»

Všetky správy

ilustracny obrazok
27.5.2015
Mladá 25-ročná reštrukturalizačná správkyňa s malými skúsenosťami. Pôžičky od firiem s neznámymi vlastníkmi či prepojenia stavebného gigantu na daňové raje. Aj také pochybnosti vznikli okolo ozdravného procesu firmy Juraja...
27.5.2015
nvestičná skupina kupuje druhú polovicu poisťovne Dôvera od cyperského Prefta.
ilustracny obrazok
27.5.2015
Do hál v Krompachoch, kde pracovalo až 1300 ľudí, mieri firma s prácou len pre 20 zamestnancov.
ilustracny obrazok
27.5.2015
Slovensko-čínske „kroxy“ Do vlaňajška u nás Číňania investovali skôr do reštaurácií či obchodov s textilom. Po dlhých rokoch však nastal zlom. V Bardejove sa spoločnosť na výrobu gumených topánok – firma Flameshoe – rozhodla...
ilustracny obrazok

Japonci oklamali chudobny Spiš

Zamknutý článok
27.5.2015
Po veľkolepých sľuboch obrovské sklamanie. Tak sa dá opísať situácia stoviek obyvateľov Krompách a okolia, ktorí boli až do minulého týždňa zamestnancami fabriky Panasonic. Japonský elektronický gigant po zrušení závodu na Spiši...
ilustracny obrazok
27.5.2015
Martin Danko, člen projektového tímu Penty, pre HN:
ilustracny obrazok
27.5.2015
Jaromír Chaloupek, manažér rozvoja spoločnosti Millward Brown, ktorá vyhotovila rebríček, pre HN:
ilustracny obrazok
27.5.2015
Svetová vyhľadávacia jednotka Google si roky držala titul najdrahšia značka sveta. Až prišiel rok 2011 a investori jemne naznačili, že je čas dať sa na ovocie. Presnejšie, investovať do jablka. Toho na päť písmen. A situácia sa...
ilustracny obrazok
27.5.2015
1. Výpočet Financial Value (finančná hodnota značky) Je tvorená prepočítanou finančnou hodnotou spoločnosti, ktorá vlastní danú značku i ďalšie. Prepočítavanie sa realizuje tak, aby toto rozloženie objektívne odrážalo podiel...
27.5.2015
Ako prví na Slovensku vám prinášame už dnes rebríček najhodnotnejších značiek sveta.